شانس پرونده اینترنت کلاهبرداری پلیس فتا

شانس: پرونده اینترنت کلاهبرداری پلیس فتا فضای سایبر سایت سرقت اطلاعات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی رشد ۹ تریلیون دلار ارزش بازارهای سهام دنیا در سال ۲۰۱۷

پیشرفت مذاکرات بریگزیت و تصویب لایحه مالیاتی آمریکا باعث رونق چشمگیر بازارهای سهام شد و وحشت از جنگ در کره شمالی، ناملایمات در اروپا و حباب بیت کوین نتوانستند م

رشد ۹ تریلیون دلار ارزش بازارهای سهام دنیا در سال ۲۰۱۷

رشد ۹ تریلیون دلار ارزش بازارهای سهام دنیا در سال ۲۰۱۷

عبارات مهم : مرکزی

پیشرفت مذاکرات بریگزیت و تصویب لایحه مالیاتی آمریکا باعث رونق چشمگیر بازارهای سهام شد و وحشت از جنگ در کره شمالی، ناملایمات در اروپا و حباب بیت کوین نتوانستند مانع رشد بازارها شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، به لطف اقتصاد جهانی نیرومند، لایحه کم کردن مالیاتی دونالد ترامپ- مدیر جمهور آمریکا و رویکرد تدریجی بانک های مرکزی دنیا در کم کردن حمایت های مالی، بازارهای جهانی سال ۲۰۱۷ را با رکوردشکنی پشت سر گذاشتند و ۹ تریلیون دلار (۶.۷ تریلیون پوند) به ارزش آنها افزوده شد.

رشد ۹ تریلیون دلار ارزش بازارهای سهام دنیا در سال ۲۰۱۷

شاخص “فوتسی ۱۰۰” در بازار لندن به قله جدیدی رسید. این شاخص که پیشتر با رسیدن به قله ۷۶۹۷.۶۲ واحدی عالی ترین عملکرد تاریخ خود را به ثبت رسانده بود، در آخر سال در سطح ۷۶۸۷.۷۷ واحد بسته شد.

شاخص “فوتسی ۱۰۰” که بزرگترین شاخص انگلیس به شمار می رود، با زیاد کردن اخیر قیمت سهام های معدنی در برابر دلار ضعیف تر و زیاد کردن خوشبینی ها نسبت به اقتصاد چین، در نهایت سال ۲۰۱۷ را با ۷.۶ درصد زیاد کردن به آخر رساند.

پیشرفت مذاکرات بریگزیت و تصویب لایحه مالیاتی آمریکا باعث رونق چشمگیر بازارهای سهام شد و وحشت از جنگ در کره شمالی، ناملایمات در اروپا و حباب بیت کوین نتوانستند م

از نظر جهانی، شاخص “ام. اس. سی. آی” همه کشورهای دنیا ۲۲ درصد معادل ۹ تریلیون دلار زیاد کردن یافت تا با رسیدن به سطح ۵۱۴.۵۳ واحدی، در بالاترین حد تاریخ خود قرار گیرد و حتی جذابیت های رقیب بازارهای سهام یعنی بیت کوین با زیاد کردن ۱۴ برابری قیمت ان طی یک سال، نگرانی ها از جنگ با کره شمالی وتحولات سیاسی اروپا نظیر تحرکات جدایی طلبان منطقه کاتالونیای اسپانیا و انتخابات بی نتیجه آلمان، نتوانستند مراسم خوش حالی بازارهای سهام را خراب کنند.

کریگ جیمز، کارشناس اقتصادی ارشد مدیریت صندوق “کام سک”- بزرگ ترین کارگزار سهام استرالیا میگوید که از ۷۳ بازار بورسی که او در سطح دنیا دنبال کرده هست، به جز ۹ بورس، همگی در سال مالی ۲۰۱۷ رکورد بیشترین زیاد کردن ارزش بر حسب واحدهای پولی آن کشور را به ثبت رسانده اند.

وی با اشاره به زیاد کردن تدریجی هزینه استقراض به وسیله بانک های مرکزی انگلیس و آمریکا افزود: توصیه کلیدی جهت سال ۲۰۱۸ این خواهد بود که آیا بانک های مرکزی رویکرد ملایم را به منظور تعدیل حمایت های مالی خود پیش خواهند گرفت یا خیر؟ قیمت های بهره پایین و تعدیل برنامه های محرک مالی که طی آن بانکهای مرکزی از موسسات مالی اوراق قرضه خریداری می کردند، حمایت بزرگی جهت سرمایه گذاران و قیمتهای دارایی در سالهای اخیر بوده است.

رشد ۹ تریلیون دلار ارزش بازارهای سهام دنیا در سال ۲۰۱۷

دستور کار سیاسی دونالد ترامپ- مدیر جمهور آمریکا عامل کلیدی جهت سهامداران در سال ۲۰۱۷ بود. لایحه مالیاتی ترامپ که در نهایت در ماه دسامبر در کنگره به تصویب رسید، امیدواری ها را نسبت به اینکه شرکت ها از مزایای حاصل از این تغییرات، جهت گسترش کسب و کار خود یا پرداخت سود نقدی به سهامداران بهره می گیرند زیاد کردن داد. بعضی از ادغام های اخیر نظیر ادغام ۶۶ میلیارد دلاری کمپانی “دیزنی” و ” فاکس قرن بیست و یک” که رابرت مرداک مالک آن هست، خرید شرکت “وست فیلد” به وسیله “یونی بیل- رودامکو” فرانسه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار از دیگر مواردی است که باعث تقویت این حس شده است است.

علی رغم رکورد اخیر شاخص “فوتسی ۱۰۰”، زیاد کردن ۷.۶ درصدی آن در مقایسه با زیاد کردن ۱۹ درصدی شاخص “نیک کی ۲۲۵” ژاپن، زیاد کردن ۳۲ درصدی “نزدک ۱۰۰”، زیاد کردن نزدیک به ۱۳ درصدی “دکس” آلمان و نزدیک به ۲۶ درصد زیاد کردن شاخص “داو جونز اینداستریال اوریج”، ناچیز به نظر می رسد.

پیشرفت مذاکرات بریگزیت و تصویب لایحه مالیاتی آمریکا باعث رونق چشمگیر بازارهای سهام شد و وحشت از جنگ در کره شمالی، ناملایمات در اروپا و حباب بیت کوین نتوانستند م

دلایل رکوردشکنی بازارهای سهام

پنج علت رکوردشکنی بازارهای سهام در سال ۲۰۱۷ عبارتند از:

۱.افزایش سریع رشد جهانی: بعد از حدود یک دهه از بحران مالی که باعث کم کردن رشد اقتصادی در سراسر دنیا شد، سال ۲۰۱۷ سالی بود که اقتصاد جهانی مجددا به روند رو به رشد برگشت. ناکامی احزاب دست راستی پوپولیست جهت در اختیار گرفتن قدرت در اروپا باعث ثبات سیاسی و اصلاح یورو بعد از سال ها آشوب شد و چین هم به روند رو به توسعه علی رغم نگرانی ها از کم کردن شدید رشد اقتصادی خود ادامه داد. طبق آمارهای شرکت توسعه و همکاری های اقتصادی، شتاب رشد تجارت واقعی جهانی از ۲.۶ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۴.۸ درصد در امسال رسید و تولید ناخالص داخلی دنیا با جهش نسبت به رشد ۳.۱ درصدی سال ۲۰۱۶، ۳.۶ درصد در سال ۲۰۱۷ زیاد کردن یافت.

رشد ۹ تریلیون دلار ارزش بازارهای سهام دنیا در سال ۲۰۱۷

۲.کاهش مالیات و سیاست های پولی: بازارهای سهام امسال هم به خاطر کم کردن مالیات ها و هم به خاطر قیمت های بهره که منجر به جنبش تقاضا جهت سهام ها شدند، زیاد کردن یافتند. انتظار می رود لایحه مالیاتی دونالد ترامپ باعث زیاد کردن سود شرکت ها در بزرگ ترین اقتصاد دنیا شود و به همین علت عایدی سهامداران نیز زیاد کردن یابد. در عین حال، بانک های مرکزی به تزریق نقدینگی به سیستم مالی جهانی از طریق کم کردن کمی ادامه می دهند. این برنامه های خرید اوراق بدهی باعث کم کردن بازده اوراق قرضه (نرخ بهره پرداختی به سهامداران) شده است که متخصصان بازار را وادار ساخته است تا جهت کسب سود زیاد روی به دارایی های پرریسک تر بیاورند که غالبا سهام گزینش آن هاست.

۳. نوسان اندک: شاخص “وی. آی. ایکس” که به عنوان شاخص هراس وال استریت آشنا می شود، امسال به کمترین میزان خود رسید و به اوج رفتن قیمت سهام کمک کرد. این شاخص، انتظارات سهامداران را از کم کردن و یا زیاد کردن در بازارهای سهام جهت یک دوره زمانی سی روزه اندازه می گیرد.

این شاخص در ژوئیه به پایین ۹ واحد کم کردن یافت. هنگامی که این شاخص به ۲۰ واحد برسد یکی از مشخصه های عادی بازارهای در حال سقوط به شمار می رود.

۴. پوند ضعیف: در انگلیس، شاخص “فوتسی ۱۰۰” به کمک شرکت هایی که عمده سودشان را با ارزهای خارجی به دست می آورند، در نتیجه رشد نیرومند تر جهانی و تضعیف پوند ناشی از رای به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، زیاد کردن یافت. با وجود روند رو اصلاح امسال، پوند انگلیس ده درصد از ارزشش را در برابر دلار از دست داد که به نفع شرکت هایی شد که در بازارهای خارجی کسب درآمد می کنند.

۵. آرامش روانی: حس اطمینان عمومی بین سهامداران در خصوص اقتصاد جهانی و اوضاع ژئوپلتیکی، توصیه ای کلیدی بوده هست. با این حال سهام داران ممکن است پرسشها پنهان را نادیده بگیرند. آلبرتو گالو- مدیر صندوق موسسه سرمایه گذاری “آلجبریس” بر این باور است که دلایلی جهت احتیاط زیاد به علت زیاد کردن ریسک های ژئوپلیتیکی، سیاست های بانک مرکزی و قیمت بالاتر تورم های وجود دارد.

با وجود استمرار مذاکرات خستگی ناپذیر بریگزیت و نگرانی ها از برنامه تسلیحات هسته ای کره شمالی، بازارها کمتر تحت تاثیر این عوامل قرار گرفتند. با توجه به زیاد کردن تعداد ریسک های بر سر راه بازار جهت استمرار روند صعودی، مخاطرات نوسان در بازارها می تواند زیاد کردن یابد.

واژه های کلیدی: مرکزی | انگلیس | اقتصاد | انگلیس | اقتصادی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه