شانس پرونده اینترنت کلاهبرداری پلیس فتا

شانس: پرونده اینترنت کلاهبرداری پلیس فتا فضای سایبر سایت سرقت اطلاعات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سایه روشن های حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال

در روزهای اخیر عنوان افشای جزییات قرارداد حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی به بحثی داغ بین هواداران فوتبال، مسئولین ورزشی و حتی مدیران اقتصادی تبدیل ش

سایه روشن های حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال

سایه روشن های حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال

عبارات مهم : ایران

در روزهای اخیر عنوان افشای جزییات قرارداد حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی به بحثی داغ بین هواداران فوتبال، مسئولین ورزشی و حتی مدیران اقتصادی تبدیل شده است هست.

تمامی تیم های فوتبالی که موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه شده است اند، تلاش کرده اند تا با عالی ترین تولیدکنندگان لباس های ورزشی قرارداد بسته و با کیفیت ترین لباس ها را جهت تیم خود تهیه کنند.

سایه روشن های حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال

این عنوان همچنین به محلی جهت درآمدزایی فدراسیون ها تبدیل شده است و بخشی از هزینه های بالای تدارکات تیم های ملی از محل جذب اسپانسر تامین می شود.

یکی از دغدغه های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز این بود که تیم ملی از لباس های بی کیفیتی استفاده می کند و درحالی که بازیکنان در تیم های رقیب در هر دیدار دو لیتر عرق می ریزند، میانگین تعرق بازیکنان ملی پوش کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد است و برکیفیت آنها در زمین تاثیر می گذارد.

در روزهای اخیر عنوان افشای جزییات قرارداد حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی به بحثی داغ بین هواداران فوتبال، مسئولین ورزشی و حتی مدیران اقتصادی تبدیل ش

فدراسیون فوتبال نیز در اواسط دیدارهای تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی حامی مالی لباس تیم ملی را از شرکت جیووا به آدیداس عوض کردن داد تا رضایت مرد پرتغالی را کسب کند. با این حال، افشای جزییات قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس در جام جهانی به موجی از انتقادات بین اهالی فوتبال و مدیران اقتصادی تبدیل شد.

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران چهارم دی ماه در نخستین تصویر العمل رسمی به انتقادات مطرح شده است راجع به قرارداد با حامی مالی لباس تیم ملی تاکید کرد که این فدراسیون در ابتدای امر اقدام به عقد تفاهم نامه چهار ساله حامی مالی با آدیداس کرد ولی دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب عرضه کنندگان پوشاک خارجی در کشور عزیزمان ایران به شماره 60/129276 به تاریخ 16 شهریورماه 1395 وزارت صنعت مانع از اجرایی شدن این قرارداد شده است است.

فدراسیون فوتبال در ادامه تنها راه چاره جهت استفاده از لباس های با کیفیت و با فناوری کلیماکول آدیداس را در جام جهانی روسیه 2018 انعقاد قرارداد تجاری خرید البسه با تخفیف 70 درصد اعلام کرد و مدعی شد که بسیاری از کشورهای دنیا مانند الجزایر، مصر، بوسنی، ولز و بعضی کشورهای دیگر نیز چنین قراردادی را با آدیداس بسته اند.

سایه روشن های حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال

براساس آنچه فدراسیون فوتبال از جزییات زیاد قرارداد حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال منتشر کرده، این قرارداد یک ساله بوده و از نکات حائز اهمیت آن می توان به دریافت 15 درصد به عنوان «رویالتی» (درصد حق فروش پیراهن تیم ملی در سراسر دنیا ) اشاره کرد که در تفاهم نامه اسپانسری چهار ساله نبوده هست. بر اساس این قرارداد، هر لباسی که آدیداس به فروش می رساند 15درصد آن به فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران پرداخت می کند و انتظار فدراسیون از این بند قرارداد 1.5 میلیون یورو درآمد است.

فدراسیون نشینان همین بند را یکی از امتیازات خود در انعقاد قرارداد با حامی مالی می دانند و اعتقاد هستند به استناد این بند درآمد فدراسیون فوتبال از محل این قرارداد زیاد کردن قابل توجهی خواهد داشت.

در روزهای اخیر عنوان افشای جزییات قرارداد حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی به بحثی داغ بین هواداران فوتبال، مسئولین ورزشی و حتی مدیران اقتصادی تبدیل ش

اطلاعیه فدراسیون فوتبال نه تنها ابهامات راجع به قرارداد حامی مالی را برطرف نکرد، بلکه بر دامنه ابهامات نیز افزود. لیکن بر اساس سنت قراردادهای حامی مالی، شرکت تولیدکننده البسه نه تنها باید لباس های بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورها را به طور رایگان در اختیار فدراسیون ها قرار دهد بلکه باید مبلغ قابل توجهی پول پرداخت کرده و همچنین تعداد مشخصی لباس را که تعداد آن در مذاکرات مشخص می شود در اختیار فدراسیون قرار دهد.

با این حال قراردادی که فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران با اسپانسر امضا کرده هیچ شباهتی با قراردادهای ذکر شده است و سنتی ندارد.

سایه روشن های حامی مالی لباس تیم ملی فوتبال

امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل کلوب استقلال و معاون اسبق وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشتر در این رابطه به ایرنا گفته بود: مجموعه ورزشی کشور فاقد حرفه ای گری مورد نیاز است و تعاملی با دستگاه های ذی ربط ندارد.

وی راجع به دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت که فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود به آن اشاره کرده هست، تصریح کرد: این دستورالعمل ارتباطی به عنوان حامی مالی ندارد لیکن می خواهیم از حضور تیم ملی در جام جهانی درآمدزایی داشته باشیم و کدام قانون مانع ما می شود؟

آشتیانی تاکید کرد که دستورالعمل مورد اشاره متوجه واردات پوشاک می شود و ارتباطی به حامی مالی ندارد.

این مدیر ورزشی با انتقاد از سکوت وزارت صنعت راجع به این دستورالعمل خاطرنشان کرد که مبنای قرارداد حامی مالی، جهت تولید البسه نیست بلکه جهت درآمدزایی هست؛ فدراسیون فوتبال می توانست با هماهنگی با وزیر ورزش عنوان خود را با وزارت صنعت، معدن و تجارت حل کند.

البته این تمام ماجرا نیست و جهت بررسی مسئله امروز حامی مالی لباس تیم ملی باید به گذشته نیم نگاهی کرد. فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران قراردادی با شرکت جیووا جهت حامی مالی داشت ولی بدون آنکه این قرارداد را لغو کند، اقدام به مذاکره و خرید لباس از شرکت آدیداس کرد.

براساس عرف حقوقی، فدراسیون ها جهت عقد قرارداد حامی مالی متعهد می شوند که قراردادی جهت تامین لباس با هیچ شرکت دیگری ندارند و قرارداد دیگری را نیز با هیچ شرکت دیگری در طول مدت قرارداد امضا نخواهند کرد.

فدراسیون فوتبال نیز تا زمانی که وظیفه قرارداد خود با شرکت جیووا را مشخص نکند، نمی تواند با شرکت دیگری قرارداد امضا کند و به همین علت اقدام به خرید لباس از شرکت آدیداس کرده است.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال هنوز وقت کافی جهت حل عنوان خود با شرکت جیووا دارد و می تواند تا قبل از جام جهانی فوتبال با حل این موضوع، با شرکت های متفاوت تولیدکننده لباس های ورزشی قرارداد جدیدی را امضا کند که نه تنها لباس تیم ملی را نخرد بلکه از این محل درآمدزایی کند.

مهدی تاج مدیر فدراسیون فوتبال ولی روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه با موسسه فرهنگی اکو در پایتخت کشور عزیزمان ایران بار دیگر از قرارداد منعقده با آدیداس دفاع کرد و گفت: به علت نامرغوب بودن البسه تامین شده است تیم ملی فوتبال از سوی شرکت جیووا – حامی مالی قبلی لباس تیم ملی – فدراسیون فوتبال شرکت آدیداس را جهت تهیه لباس ملی پوشان برگزید.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص تعیین وظیفه جهت پیراهن ملی پوشان در جام جهانی 2018 روسیه نیز گفت: قراردادی بسیار کامل با شرکت آدیداس منعقد شده است است که بر اساس آن این برند 75 درصد از مبلغ قیمت کل البسه تیم ملی را به فدراسیون تخفیف داده است و فدراسیون موظف به پرداخت 25 درصد بهای باقی مانده ان است.

تاج توضیح داد: البته قرار است 10 درصد از این 25 درصد نیز در صورت فروش بالای آدیداس به فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران تعلق گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون جهت استفاده از این برند مبلغی دریافت نکرده است؟ گفت: پیش از این شرکت جیووا حامی تامین البسه تیم ملی بود که به علت نامرغوب بودن محصولات این برند، آدیداس گزینش شد.

به گفته رییس فدراسیون فوتبال، وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده بود جهت حمایت از تولیدات داخلی هیچگونه برندی وارد کشور نشود، ولی آدیداس می تواند کارخانه ای در کشور عزیزمان ایران احداث کند و 50 درصد محصولات خود را نیز صادر کند.

وی افزود: آدیداس اعلام کرده بود که این شرکت حتی یک پیراهن در کشور عزیزمان ایران نمی فروشد و راه اندازی کارخانه در کشور عزیزمان ایران برایش تنها ضرر و زیان در پی دارد بر همین اساس احداث کارخانه در کشور عزیزمان ایران منتفی شد. ولی از آنجا که باید هر چه سریع تر پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) معرفی می شد، قرارداد ‘محکم و حرفه ای’ با شرکت آدیداس منعقد شد.

ایرنا

واژه های کلیدی: ایران | آدیداس | فوتبال | فوتبالی | قرارداد | جام جهانی | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه