شانس پرونده اینترنت کلاهبرداری پلیس فتا

شانس: پرونده اینترنت کلاهبرداری پلیس فتا فضای سایبر سایت سرقت اطلاعات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ‌ نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم‌هاست! / دادکان

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد دوره فعلی فوتبال کشور عزیزمان ایران از نظر انضباطی یکی از بدترین ادوار فوتبال کشور عزیزمان ایران بوده است.

‌ نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم‌هاست! / دادکان

دادکان: نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم هاست!

عبارات مهم : ایران

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد دوره فعلی فوتبال کشور عزیزمان ایران از نظر انضباطی یکی از بدترین ادوار فوتبال کشور عزیزمان ایران بوده است.

به گزارش تسنیم، محمد دادکان در پاسخ به این سؤال که «چرا فدراسیون فوتبال در وقت شما موفق بود؟»، اظهار داشت: یکی از دلایل درآمدزایی بود که ما فدراسیون را بی نیاز کردیم. روزی که فدراسیون را تحویل می دادم، پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون در فدراسیون آمد و ما رفتیم. یک نهاد دولتی هم یک ریال به ما نداده، اگر داده بگوید. آن وقت هر لحظه جلوی پول هایی که به فدراسیون می دادند، یک نقطه بود و این یعنی صفر. من هر لحظه گفتم که اول یک بازاری هستم، بعد دانشگاهی و بعد ورزشی.

‌ نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم‌هاست! / دادکان

فساد در فوتبال را به حداقل رساندیم

وی افزود: اگر خوب کار کردیم، به خاطر این بود که انضباط را در فدراسیون فوتبال حاکم کردیم. هیچ کس به غیر از من و سخنگوی فدراسیون نمی توانست حرف بزند. بله، مشکلاتی هم داشتیم که بخشی از آن به رسانه برمی گشت، ولی نه خودمان را به کسی تحمیل کردیم و نه اجازه دادیم کسی خودش را به ما تحمیل کند. فساد همه جا و هر لحظه هست، ولی فساد را آن موقع به حداقل رساندیم.

برای بازی با کرواسی و کره جنوبی پول گرفتیم

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد دوره فعلی فوتبال کشور عزیزمان ایران از نظر انضباطی یکی از بدترین ادوار فوتبال کشور عزیزمان ایران بوده است.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد اوضاع تیم های پایه در وقت ریاستش، گفت: روزی که فدراسیون را تحویل گرفتیم، تیم جوانان به خاطر بحث صغرسنی محروم بود و ما کاری نمی توانستیم بکنیم. ۳۰ کمپ در ۳۰ استان درست کردیم که ماهانه هفت میلیون تومان در آن وقت که ۱۵ سال پیش بود، هزینه می کردیم. این طرح مورد استقبال AFC هم قرار گرفت. در دوران ما تیم فوتبال بزرگسالان ما در رتبه پانزدهم دنیا هم قرار داده شد و بارها هفدهم شد. اینکه در رنگینگ جایگاه خوبی به دست بیاوری، دلیلی جهت کسب منابع مالی هم می شود.

در آن مقطع ما با کرواسی و کره جنوبی که سوم و چهارم بودند، پول گرفتیم، امکانات خوب گرفتیم و در کشور خودشان با آنها بازی دوستانه برگزار کردیم. اعضای هیئت رئیسه ما در آن مقطع شخصیت های مهمی بودند. گزینش ما و وزارت ورزش براساس نیازها در فدراسیون بود، نه اینکه چه کسی بیاید. مردها شریعتمداری که وزیر بود، آصفی سخنگوی وزارت خارجی بود و در کنار آنها تاجرنیا و آقای جعفر کاشانی خیلی به من کمک کردند.

مرحوم خطیب باور نمی کرد می خواهیم جهت کلوب پرسپولیس ساختمان بخریم!

دادکان با اشاره به خریداری ساختمان جهت فدراسیون فوتبال، کلوب پرسپولیس و کلوب استقلال، خاطرنشان کرد: شبی که من می خواستم این کار را بکنم، به من گفتند از کجا می خواهی دو میلیارد و خورده ای پول بیاوری و اینها را بخری؟ من هم گفتم که «شما موافقت کنید، این با من»، خدا را شکر با این کار موافقت هم شد و کلوب را خریدیم. خدا بیامرز آقای خطیب (مدیرعامل پیشین کلوب پرسپولیس) هنگامی که شنید ما می خواهیم ساختمان دو کلوب پرسپولیس و استقلال را بخریم، باورش نمی شد، ولی هنگامی که کلوب استقلال را افتتاح کردیم، تازه رفت سراغ این کار و ساختمان کنونی کلوب پرسپولیس را پیدا کرد.

‌ نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم‌هاست! / دادکان

کمیته اخلاق اول به دنبال فساد باشد، بعد مو و خالکوبی بازیکنان

وی در مورد اوضاع این روزهایی فدراسیون فوتبال و اینکه بعضی از پیشکسوتان می گویند آیا فدراسیون فوتبال براق سازی نمی کند، تصریح کرد: قطعاً همین طور است و باید فدراسیون فوتبال براق سازی کند. فدراسیون بخشی از جامعه است و باید در تمام نقاط جامعه براق سازی باشد. این مگر کار بدی است؟ فدراسیون هر درآمدی دارد باید به مردم بگوید. این چه اشکالی دارد؟ اصلاً کمیته اخلاق یعنی چه؟ یعنی اینکه به مو و خالکوبی بازیکن ایراد بگیرد؟ نمی خواهم بگویم این بد هست، ولی اول باید به دنبال فساد و پرسشها آن باشد، بعد دنبال موی بازیکن برود.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد دوره فعلی فوتبال کشور عزیزمان ایران از نظر انضباطی یکی از بدترین ادوار فوتبال کشور عزیزمان ایران بوده است.

نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد درآدم هاست!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید کمیته اخلاق به دنبال فساد در آدم ها باشد، در غیر این صورت نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش. فساد در آدم هاست. اگر دادکان بود، او را دم دروازه شهر می گرفتید و به «صلابه» می کشدید! این همه اتفاق در فوتبال می افتد و این همه تبلیغات می شود، پولش کجا می رود؟! چه کسی رفت سراغ مدیران تا ببیند این همه دفتر و دستک را ار کجا آورده اند؟ فساد را مدیر انجام می دهد، نه ورزش. مدیر جهت بقای خودش همه کار می کند و حتی دم رسانه را هم می بیند!

این دوره یکی از بدترین دوره های فوتبال ما از نظر انضباطی است

‌ نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم‌هاست! / دادکان

دادکان در ادامه با بیان اینکه شاید الان خیلی ها بگویند من در مورد نظام حرف می زنم، گفت: اصلاً این طور نیست و من از همه زیاد پای نظام جمهوری اسلامی هستم. در همه جای دنیا مدیران بر حسب علم و دانش گزینش می شوند و ما در کشور عزیزمان ایران تعهد را هم به آن اضافه می کنیم. من با خانواده خودم هم رو دربایستی ندارم، چه برسد به تاج. او زحمت زیادی در فدراسیون کشیده و در بخش فنی هم موفق بوده، ولی در بخش انضباطی الان یکی از بدترین دوره های فوتبال هست. همه در مورد پرسشها انضباطی می نویسند، ولی چه کسی باید این عنوان ها را بررسی کند؟ همه در جامعه از ما می پرسند در ورزش چه خبر از است و چه کسی باید به این اتفاقات پیگیری کند؟

به جای کاربلدها، نزدیکان را مدیر می کنند

وی افزود: نه تنها در فدراسیون فوتبال، بلکه باید تمام فدراسیون ها را بررسی کنیم. این اتفاق در تمام دنیا می افتد. ما تا الان چه کسی را بعد از شش ماه از کار برکنار کردیم؟ همه را گذاشته ایم بعد از اینکه دوره های ارزش تمام شده، اعلام کردیم فساد کرده هست. مدیری که می خواهیم بیاوریم، اصلاً مهم نیست جوان باشد یا اصفهانی، مهم این است که لیاقت داشته باشد. الان کسانی که به ما نزدیک هستند را می آوریم. این چیزی است که به دولت هم می گویم، مسئولانی که به آن ها نزدیک هستند را روی کار می آورند نه کسانی که کار بلد هستند. این اتفاق مثل این می ماند که الان بگویند چون دادکان مدیر خوبی بوده، مدیر اداره راه و ترابری شود، خوب من بلد نیستم که در این پست کار کنم!

دادکان راجع به اینکه در دوران بازیگریش حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرده است, تصریح کرد: بله حتی یک کارت زرد هم نگرفته ام و جهت این عنوان سند هم آورده ام. روز نامه های آن موقع که تعدادشان هم زیاد نبود نوشتند «بازیکن با اخلاق خداحافظی کرد».

از پدر و خانواده ام یاد گرفته ام که با مردم باشم

وی در ادامه راجع اهمیت توجه به مردم تصریح کرد: هنگامی که که مردم به ما حساس هستند و دوستی دارند باید در کنار مردم بود. پدرم این همه سال است که فوت کرده، ولی هنوز هم در بازار به ما دوستی دارند. مگر ما می توانیم پاسخ دوستی های آنها را ندهیم؟! علاقه به مردم آخر ندارد. بعضی ها می آیند و می گویند که با این مدارکی که داری می توانی ویزا بگیری و از کشور عزیزمان ایران بروی ولی من به علاقه کشور عزیزمان ایران و مردم هستم. هر لحظه از پدر و خانواده ام یاد گرفته ام که با مردم باشم. مثل پدرم که در بین مردم بود و هرکاری که می کرد به علاقه آنها بود.

واژه های کلیدی: ایران | فوتبال | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکن با اخلاق | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه